Comu tutti sapemu, i chillers sò largamente usati, è unu di elli hè u rinfrescante di moldi di plastica. In fondu, più impianti di pruduzzione di muffa plastica sò indispensabili per u chiller, cusì oghje u flyse vi presentà in dettaglio. Cumu sceglie un chiller adattatu in a produzzione di muffa. In più, postu chì macchine di stampaggio a iniezione sò spessu usati inseme chillers, hè inevitabbile di presentà elli quì.
Primu, quantu à sceglie un chiller
In fattu, un muffa hè un scambiatore di calore. U calore hè trasferitu da u plasticu fondu à u moldu, è dopu da u moldu à l'acqua di ghiacciu mediu di rinfrescante circulante. Solu una piccula quantità di calore entra in l'aria è a pressione di a macchina per l'injection. mudellu. Comu tutti sà, uni pochi di i ciculi di moldura plastica sò usati per rinfriscà, a volte cuntandu più di 80% di u ciclu di stampa di plastica. Dunque, hè assolutamente necessariu di cuntrullà u tempu di rinfrescante à u minimu. Per esempiu, u ciculu di mudificazione di un moldu hè in generale 20 seconde. Se l'acqua in a torre di rinfrescante hè rimpiazzata da l'acqua di ghiaccio generata da u chiller, pò esse accurtata à 16 seconde. Ancu s'ellu hè più caru per selezziunà è equipà u chiller à u principiu, si pò aumentà u valore output da 20%, è pò ottene grandi benefici in a produzzione à longu andà.
Allora, cumu sceglie l'energia di l'acqua di ghiaccio? Da quì sopra, pudemu sapè chì hè in relazione cù a capacità di calori specifichi di u materiale di molding, a temperatura è u pesu di u fondu quandu a cola hè funnata, è a temperatura quandu u pruduttu finitu hè demolded.
Generalmente, u muffa di iniezione hè rinfriscata, è a pressione di l'acqua di ghiaccio hè sceltu da 0.1 à 0.2Mpa per suddisfà a dumanda. U microcomputer chiller full-funzione pò suddisfà sta dumanda. Quandu a dumanda di pressione hè più altu di 0.2Mpa, un altru pianu hè necessariu per facilità a selezzione di a pressione currispondente. U chiller pompa d'acqua per risponde à i bisogni di u sistema di fornimentu d'acqua.
A tavola di cunnessione trà u flussu è u diametru di u tubu:
Cumu abbinà u chiller cù stampi di plastica è macchine di stampatura à iniezione?
A formula per calculà l'energia di l'acqua di ghiaccio necessaria da un moldu hè: q=w×c×t×s
In a formula: q è l'energia necessaria per l'acqua di ghiaccio kcal/h;
W hè u pesu di materia prima plastica kg / h;
C hè u calore specificu di a materia prima plastica kcal/kg℃;
T hè a diffarenza di temperatura ℃ trà a temperatura di fusione è a sformatura di u pruduttu finitu;
s hè u fattore di sicurità (di solitu 1,35-2,0). Quandu una sola macchina hè cumminata, un picculu valore hè generalmente sceltu, è un grande valore hè utilizatu quandu un chiller hè assuciatu cù parechje muffa. Per esempiu, quandu si sceglie un chiller raffreddatu à l'aria, s hè dinù Hè deve esse apprupriatu più grande.
Per esempiu: un muffa pruduce prudutti finiti pp, è u valore di output per ora hè di circa 50 kg. Chì ci hè u requisitu di rinfrescante? Di quale dimensione deve esse equipatu un chiller d'acqua? q=50×0,48×200×1,35=6480 (kcal/h); A capacità di rinfrescamentu di 6480kcal / h per ora hè necessaria, è ls203s chiller pò esse usatu.
In u prucessu di selezzione di chillers in pratica, hè difficiule di ottene dati bè paragunatu. Sicondu i nostri anni precedenti di pianificazione è sustegnu di l'esperienza di vendita, t = 200 ℃, chì hè un valore mediu di parechji prudutti cumunimenti usati dopu anni di calculu.
Se ci hè una strada di cola calda attaccata à u moldu, l'energia di a strada di cola calda deve esse ancu inclusa in u calculu di a capacità di rinfrescamentu. Generalmente, a pista di cola calda hè in kw, è l'unità deve esse cunvertita in kcal/h quandu calcula, 1kw = 860 kcal/h. Se u supply d'acqua à a fabbrica hè abbastanza, a temperatura hè bassa, è u costu hè bassu, ùn ci hè bisognu di utilizà un chiller in questu mumentu. Questu hè generalmente impracticable, salvu chì a fabbrica pò esse situata vicinu à un grande lavu cù una temperatura di l'acqua bassa. L'altru hè di utilizà e zone urbane. L'approvvigionamentu d'acqua di pozzu prufonda risponde à i bisogni di temperatura è flussu, ma u costu hè spessu troppu altu. Stu metudu pò esse usatu per l'equipaggiu di prova, ma per fabbriche, hè impraticabile di fà cusì.
A temperatura di u fluidu di raffreddamentu di u moldu di plastica (acqua di ghiaccio) generalmente cambia assai per via di i materiali di trasfurmazioni è a forma di u pruduttu finitu. Per esempiu, per bicchieri in polistirolo a pareti sottili, u muffa abbisogna a temperatura di l'acqua di ghiaccio per esse sottu à 0 ° C; in a maiò parte di l'altri casi, A temperatura di l'acqua di ghiaccio dumandata da u muffa hè sopra à 5 ℃, u microcomputer chiller full-funzione pò furnisce acqua di ghiaccio sopra 5 ℃, è u chiller di cuntrollu di temperatura intelligente à bassa temperatura pò suddisfà a dumanda sottu 5 ℃ è sottu 0 ℃.
A diferenza di temperatura di l'acqua di ghiaccio à l'entrata è a surtita di l'acqua muffa di plastica hè spessu stabilitu secondu e esigenze di u pruduttu finitu. In parechji casi, a diferenza di temperatura di 3-5 ° C hè a più ideale, ma qualchì volta a diffarenza di temperatura hè ancu dumandata à esse 1-2 ° C. U più chjucu hè a diferenza di temperatura, significa chì a listessa quantità di calore hè pigliatu, u più grande u flussu di acqua di ghiaccio hè necessariu, è vice versa. Per esempiu: quandu a diferenza di temperatura hè 5 ° C, u flussu hà bisognu di 60 l, è quandu a diferenza di temperatura hè 2 ° C, u flussu hà bisognu di 150 l.
U flussu di l'acqua di ghiaccio necessariu per un moldu di plastica hè direttamente ligatu à u calore chì deve esse pigliatu da u moldu è a diferenza di temperatura trà l'acqua di ghiaccio in è fora di u moldu.. Per esempiu: Per piglià u calore di 6480kcal/h luntanu da u moldu, se a differenza di temperatura hè 3 ℃, quale hè u flussu minimu necessariu? Flussu d'acqua di ghiaccio q=6480÷3÷60=36 (l/min).
Quartu, a teoria di a qualità di l'acqua di ghiaccio
L'addolcimentu di l'acqua hè ancu una quistione chì ùn pò esse ignorata in u prucessu di usu di u chiller. U valore di ph di l'acqua hè ancu esse osservatu in permanenza. Hè megliu chì u valore ph deve esse uguali à 7, è u valore di ph più grande di 7 pruvucarà una terribile corrosione. Se u metudu ùn hè micca aduttatu, si formerà fouling in l'evaporatore è u muffa, chì agirà cum'è insulazione di u calore. Quandu siveru, l 'effettu di cunversione energia sarà ridutta da 30%. Ovviamente questu hè bisognu di pensà à l'addolcimentu di l'acqua dura. U modu più efficace hè di equipà un addolcitore elettronicu d'acqua dura in u sistema. Un tali addolcitore hè pianificatu per esse fabricatu basatu annantu à u principiu di scambiu. Sicondu u flussu, Diversi addolcitori standard ponu esse equipati, è ponu esse direttamente cunnessi à u pipeline d'acqua circulante. Generalmente, u costu di stallà un addolcitore di trattamentu d'acqua ùn serà micca troppu altu. Pò ancu participà à una certa quantità di deduzzione in u sistema circulante per un certu periodu di tempu. Agente di scala.
Cinque, flussu di macchina di acqua di ghiaccio è pressione
Generalmente, u muffa di iniezione hè rinfriscata, è a pressione di l'acqua di ghiaccio pò esse sceltu da 0.1 à 0,2 mpa, è a dumanda pò esse soddisfatta, è u microcomputer chiller full-funzione pò suddisfà sta dumanda. Quandu a dumanda di pressione hè più altu di 0.2mpa, un altru pianu hè necessariu per facilità a selezzione di a pressione currispundenti Da a pompa d'acqua per risponde à i bisogni di u sistema di fornimentu d'acqua.
Generalmente, l'oliu idraulicu è a seccione di l'alimentazione di u barile utilizanu l'acqua di a torre d'acqua di rinfrescante per rinfriscà, perchè questu hè micca solu u megliu modu, hè costu-efficace, ma ancu assai economicu. A menu chì ùn ci sò esigenze specifiche per a so temperatura, acqua di ghiaccio pò esse usatu per questu. Cool down.
VII. Insulazione di i tubi d'acqua di ghiaccio
A pipeline d'acqua di ghiaccio deve esse insulata, perchè l'insulation pipeline ùn pò micca solu impedisce a perdita severa di capacità fretu, ma ancu impediscenu a cundensazione formata nantu à u muru esternu di a pipa. Per esempiu: a temperatura di l'acqua di ghiaccio hè 10 ℃, a temperatura ambiente hè 30 ℃, a radiazione di calore di un tubu di metallu di 25 metri di lunghezza cù una superficia di 25m2 pò ghjunghje à 750kcal/h, chì hè quasi 10% di a capacità di rinfrescamentu di un compressore 3hp, 5hp U compressore pruduce 6% di a capacità di rinfrescamentu.
A cunnessione trà u chiller è u moldu di plastica hè generalmente sceltu per esse cunnessu cù una manguera rinfurzata. Siccomu un tali mangu hà a funzione di insulation calori, ma a lunghezza supera i 5 m, hè necessariu di cunsiderà a preservazione di u calore adattatu è l'insulazione di u calore. In l'applicazione di u chiller, hè strettamente ligata à un altru equipamentu, hè, a macchina di stampaggio a iniezione. Perchè hè cusì pertinente, quantu à sceglie una macchina di stampatura à iniezione, lasciamu vi presentà:
Cumu sceglie un chiller è una macchina di stampaggio a iniezione?
E macchine di stampatura à iniezione verticali è horizontali domestici sò assuciati quandu a temperatura di condensazione di l'acqua di rinfrescante di u chiller raffreddatu à acqua hè sottu. 35 gradi (a temperatura di condensazione di u chiller raffreddatu à l'aria hè sottu 43 gradi) quandu i machini iniezione verticali è horizontali domestici sò usati à a temperatura ambiente normale.
U chiller 1hp raffreddatu à acqua pò esse equipatu di una macchina di stampaggio a iniezione di forza di serratura di 80 ton cun un cuntrollu di temperatura di 5-10 gradi;
U chiller raffreddatu à acqua 1hp pò esse equipatu cù una macchina di stampaggio a iniezione di forza di serramentu di 100 ton cun un cuntrollu di temperatura di 10-15 gradi;
U chiller raffreddatu à acqua 1hp pò esse equipatu cù una macchina di stampaggio a iniezione di forza di serratura di 120 ton cun un cuntrollu di temperatura di 15-20 gradi;
(A cuncurrenza di u chiller raffreddatu à l'aria hè 0.8 volte quella di u chiller raffreddatu à acqua, hè, u chiller 1HP raffreddatu à l'aria pò esse equipatu cù una macchina di stampaggio a iniezione di 64 tunnellate cù una forza di serratura. A temperatura hè cuntrullata à 5-10 gradi.)
U chiller 1HP raffreddatu à acqua pò esse equipatu cù una macchina di stampaggio d'iniezione cù un unicu voluminu di iniezione di 10QZ., è a temperatura hè cuntrullata à 5-10 gradi.
Volume d'iniezione 1QZ = 28,5 g
A formula sopra hè u risultatu riassuntu da i pinsamenti. In più di utilizà a formula sopra, u venditore deve cunsiderà a situazione attuale è selezziunate u chiller adattatu.
Sicondu a pratica precedente, un chiller 1HP hà bisognu di una torre d'acqua di rinfrescante di 1,2 tonnellate per caccià u calore generatu da u chiller.
Sì avete qualchì quistione nantu à furmà inieziuna,per piacè sentite liberu di dumandà noi,vi daremu u megliu serviziu!
Whatsapp/Wechat 008618958305290